خدمات صحراترابر

فرصت خدمات با کیفیت

image 01

با تجربه چندین ساله در حمل محمولات فوق سنگین در راه های بین المللی از مبدا کشور هایی همچون روسیه و آذربایجان، صحرا ترابر آماده ارائه خدمات بیشتر است.

image 02

حمل بار فول تراک

وعی خدمات حمل و نقل صحرا ترابر که در آن یک کامیون کاملاً با بار خاص یک مشتری پر می‌شود. این عبارت معمولاً در صنعت حمل و نقل برای توصیف نوعی سفارش استفاده می‌شود که تمام فضای کامیون یا واحد حمل و نقل دیگر را می‌گیرد.

image 03

حمل کالای تخصصی

خرید، بازاریابی و حمل کلیه فرآورده های پتروشیمی به تمام نقاط جهان توسط ناوگان ویژه مخصوص حمل کالا

image 04

یکی از خدمات صحرا ترابر حمل و نقل داخلی و بین المللی کالاها از راه زمینی که معمولا برای حمل محموله های سنگین و بزرگ به کار می‌رود. در این نوع از خدمت، کالاها با استفاده از کامیون های کشنده از مبدا به مقصد (داخلی و خارجی) حمل و نقل می‌شوند.

image 05

حمل بار هوایی

ارسال بار هوایی یک روش حمل و نقل بین‌المللی است که در آن بار از طریق هواپیما های باربری از مبدأ به مقصد ارسال می‌شود. این روش برای ارسال بارهایی که نیاز به تحویل سریع دارند، اغلب بارهای کم وزن و گران قیمت، یا بارهایی که به دلایل خاص باید در محیطی کنترل شده حمل شوند (مانند برخی از مواد غذایی یا داروها) استفاده می‌شود.

image 06

حمل بار دریایی

بخش قابل توجهی از تجارت جهانی از طریق دریا صورت می گیرد، در صحرا ترابر این خدمت حمل و نقل برای صادرات و واردات کالاها به کشورهای دیگر و ایجاد تعاملات تجاری بین کشورها، بسیار حیاتی بوده و توسط تیم مجرب مورد انجام واقع میگردد.

تماس با کارشناسان صحرا ترابر

حمل و نقل بین المللی | قوانین و بهترین روش حمل کالا

زمانی که کالا و مسافری از مرزهای کشورش خارج شود و به کشوری دیگر ارسال گردد، حمل و نقل بین المللی رخ داده است. این مفهوم برخلاف حمل و نقل داخلی است و بار در میان شهرها و استان‌های یک کشور جابه‌جا می‌شود و قوانین مخصوص به خود را نیز دارد. علاوه‌براین، حمل و نقل بین المللی یکی از مهم‌ترین مراحل واردات کالا و صادرات به شمار می‌رود. درواقع وقتی واردکننده‌ای کالای موردنظر خود را خریداری کرده و درحال انعقاد قرارداد است، باید بداند که با چه شرکت حمل و نقلی همکاری می‌کند، کدام روش باربری بین المللی (دریایی، هوایی و زمینی) برای محموله و نوع تجارتش مناسب است و برای حمل و ترخیص بار از گمرک تا چه میزان باید هزینه کند.
همانطور که اشاره شد برای حمل و نقل بین المللی روش‌های گوناگونی وجود دارد. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند و نمی‌توان گفت کدامیک بهترین روش برای حمل و نقل بین المللی است. عوامل گوناگونی در تعیین روش حمل و نقل تاثیرگذار هستند، برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارتند از: زمان و سرعت تحویل کالا ظرفیت بارگیری کالا هزینه و کرایه حمل و نقل ریسک و خطرهای حمل و نقل دسترسی به انواع راه‌های حمل و نقل بین‌المللی
حمل هوایی سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش برای حمل بار بین‌المللی است. اگر می‌خواهید در کمترین زمان بارتان به مقصد برسد حمل هوایی بهترین انتخاب است.
برای محاسبه هزینه حمل‌ونقل بین‌المللی باید عوامل گوناگونی نظیر نرخ ارز، روش حمل بار، مسافت، ارزش کالا، وزن بار و غیره را در نظر بگیرید.