صحرا ترابر، شرکت

کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی

با 50 سال تجربه و تخصص بیش از گذشته آماده ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل بین ماللی(زمینی و دریایی) هستیم و به داشتن تیم اداری و عملیاتی متخصص خود افتخار میکنیم زیرا رضایت مشتریان را سالها به همراه داشته‌ایم.

  • داریوش تیموری موسس و مدیر عامل
درباره شرکت
image
ویژگی های اصلی

چرا صحرا ترابر؟

تیم های خبره

حمل تخصصی

پشتیبانی سریع

بهترین تجهیزات

100% رضایت

ترخیص تخصصی

خدمات ما

آنچه ما ارائه می دهیم

image

با تجربه چندین ساله در حمل محمولات فوق سنگین در راه های بین المللی از مبدا کشور هایی همچون روسیه و آذربایجان، صحرا ترابر آماده ارائه خدمات بیشتر است.

image

حمل بار فول تراک

وعی خدمات حمل و نقل صحرا ترابر که در آن یک کامیون کاملاً با بار خاص یک مشتری پر می‌شود. این عبارت معمولاً در صنعت حمل و نقل برای توصیف نوعی سفارش استفاده می‌شود که تمام فضای کامیون یا واحد حمل و نقل دیگر را می‌گیرد.

image

حمل کالای تخصصی

خرید، بازاریابی و حمل کلیه فرآورده های پتروشیمی به تمام نقاط جهان توسط ناوگان ویژه مخصوص حمل کالا

image

یکی از خدمات صحرا ترابر حمل و نقل داخلی و بین المللی کالاها از راه زمینی که معمولا برای حمل محموله های سنگین و بزرگ به کار می‌رود. در این نوع از خدمت، کالاها با استفاده از کامیون های کشنده از مبدا به مقصد (داخلی و خارجی) حمل و نقل می‌شوند.

image

حمل بار هوایی

ارسال بار هوایی یک روش حمل و نقل بین‌المللی است که در آن بار از طریق هواپیما های باربری از مبدأ به مقصد ارسال می‌شود. این روش برای ارسال بارهایی که نیاز به تحویل سریع دارند، اغلب بارهای کم وزن و گران قیمت، یا بارهایی که به دلایل خاص باید در محیطی کنترل شده حمل شوند (مانند برخی از مواد غذایی یا داروها) استفاده می‌شود.

image

حمل بار دریایی

بخش قابل توجهی از تجارت جهانی از طریق دریا صورت می گیرد، در صحرا ترابر این خدمت حمل و نقل برای صادرات و واردات کالاها به کشورهای دیگر و ایجاد تعاملات تجاری بین کشورها، بسیار حیاتی بوده و توسط تیم مجرب مورد انجام واقع میگردد.

image
50 +
سال تجربه در ارائه خدمات گمرکی و حمل و نقل بین المللی
image
375 +
اعضای تیم برای پشتیبانی و ارائه خدمات مستمر به مشتریان صحرا ترابر
image
100 %
پروژه ها با موفقیت به پایان رسید.
image
40 +
مبدا و مقصد هایی که فعالیت حمل و نقل داخل کشور و بین المللی انجام شده است.